när man inte har något annat för sig

Lycka till att orka läsa, ni som orkar kan få en kram!

1. Tre namn jag lyssnar till? Emelie, Emme
2. Någonting jag tycker om med mig själv? Att ja oftast är glad när jag har folk runt mid
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv? Att jag har svårt att tänka posetivt
4. Detta är jag rädd för? Att hamna där igen, rädd för att falla ihop, för för mörker, spindlar och så där
5. Tre saker jag vill ha varje dag?
Sömn,kärlek, lite mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra? något med bollar, stå på händer, hjula
7. Detta tycker jag om att göra? Ja gillar att titta på film med bästa vänner eller någon man älskar.
8. Detta vill jag göra just nu? Ja vill gå, gå långt här ifrån 
9. Bästa känslan? Att man lyckas med något man inte trodde
10. Värsta känslan? Panikångest, ja hatar de! 
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har? Tillit, go och gla
12. Har du varit kär? Ja
13. Jag vill gifta mig? Jag vet inte, beror på om det känns rätt.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör? Leva livet! Göra vad ja vill när ja vill
15. Min käraste ägodel? Min mobil, den är bäst!
16. Något jag vill ha i present: Typ nya hörlurar skulle ju inte sitta fel
17. Detta har jag på mig just nu? pyjamsbyxor, och en tröja
18. Favoritkläder? Typ mjukis, och en stor t-shirt
19. Favoritdjur? Katt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest? Jag är lite konstig, typ det mesta!
21. Favoritlåt just nu? Fonky fresch- din blick
22. Roligaste ämne i skolan? Typ spår
23. Värsta ämne i skolan? haha, matte och eng xD
23. Stjärntecken? fisk
24. En bok jag gillar? Typ vingklippt ängel
25. En film jag älskar? Saw filmerna! 
26. Favorit tv-program? OTH och SAC!
27. Favoritdoft? Gillar många
28. Detta äter jag gärna? pannkakor
29. Dricker helst? coca cola eller fanta exotic 
30. Favoritgodis? Typ sura saker och djuelvrål :D
31. Hit vill jag gärna åka på semester? typ thiland och japan
32. Färg på mina ögon? typ gröna :P
33. Min längd? ungefär 165 cm tror jag 
34. Jag tror på: Jag vill tro på att ja ska må bra
35. Jag spelar? SIMS!
36. Person jag beundrar? Det måste vara Berny Pålsson!
37. Så här bor jag? I ett stökigt rum.
38. Antal döda krukväxter i hemmet? tror inte vi har några döda, mamma gillar växter
39. Det här tänder mig? haha, de ni ;)
40. Det här gör mig avtänd? typ om man bara ska prata om sig själv, när man ligger och myser!
41. Favoritfärg? ROSA!
42. Favoritcitat? Det här är ingen saga, det här är min sannig!
43. En hemlighet jag vet? så dum är ja inte ;O
44. Bästa present jag fått? alla är fina på sitt sätt, det är tanken som ränkas
45. Senast köpta skiva? ja vet inte xD
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är? Jag gillar inte mig själv 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är? typ hej tjockis
48. Udda förmåga/egenskap: hum? tror inte ja har någon!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: tror en katt
50. Vad lyssnar du på just nu? jag blöder kärlek-dole
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? ja har inte gjort något, ska nog städa
52. Var är dina föräldrar födda? Linköping 
53. Vad är det senaste du installerade på datorn: typ VLC 
54. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen
55. När badade du i en pool senast? Simhallen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? i typ 8:an inför hela skolan!
57. Hur många barn vill du ha? Två, helst tvillingar
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ja
60. Vad har du för TV-kanaler? rätt många
61. Har du åkt moped någon gång? nej
62. Har du busringt någon gång? alltid lika kul :D
63. Har du fått felparkeringsböter? ikke
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig i livet!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern
66. Har du en egen trädgård? nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
SVAMPBOB!
68. Kan du alla orden i nationalsången? tror inte de xD
69. Badkar eller duschkabin? dusch, men ja gillar mest badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Män som hatar kvinnor
71. Favoritpizza? Tutti frutti med sås :D
72. Chips eller popcorn? Chips!
73. Vilken färg på läppstift använder du? räknas läppsyl ? 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ja tål inte nötter ;O
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? usch nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple, mums!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? mamma, pizza (a)
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast? Någong gång i skolan antar jag, 9:an tror ja :)
80. När åt du en hemodlad tomat sist? ja tål inte tomater, så har inte gjort de.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej
82. Är du bra på matlagning? lite xD
83. Klarar du att tanka själv? Joo då, det tror ja allt, hur svårt kan de va ?;O
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nej!
85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp
87. Vad var det senaste du handlade? Filmer
8. Har du kräkts offentligt? När ja va liten eller något kanske?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, fast själv har man inte upplevt det än
91. Har du ringt något betalnummer? nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, ja är vän med mitt ex
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv?
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja det hade ja tror xD
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? typ comviqs egna ?
96. Vad har du i din väska? typ mobil, kamera, tamponger, datorn, alla skol böcker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? har ingen ;O
98. Vad är du tacksam för idag? inget
99. Var hittade du den här listan? Josse´s http://jnorlin.blogg.se/
100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna? Ja. 100%

Kommentarer
Kaito

Medan du duschade kollade jag i ett häfte på kärleks horoskop.. hahah. Fiskar och Kräfta har ett stor + och <3 :D



btw, pussar <3333

2009-10-18 19:02:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!