look in to my eyes

Tjosan, sitter här och saknar en viss person, men men bara att acceptera läget att han inte älskar mig längre. Igår kväll/natt camade jag med Fredde. Det va länge sen han och ja pratade. Gick och la mig kl 3 xD.
Vaknade runt halv 12, satte mig vid datan och drack min actimel och tog mitt p-piller. Bestämde med Josse att dra till Ikano, så gick vi ut till bussen och såg att gratisbussen stod där, så vi åkte med den! Hittade inte så mycket, köpte Känn pulsen slå - Berny Pålsson. Sen åkte vi hem, gick runt lite, och sedan hamnade vi här. Fixade hennes blogg, nu har hon precis gått, jag har fått min sömnmedecin med. Så måste stänga av datan vid halv 10, och då blire att läsa den nya bocken :D
Ha det bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!