Du är min bästa vän!

Josse gick precis. Vi tittade på film, det blev Benjamin Buttons otroliga liv. En film som ligger på topp! Jag är kär i filmen! Jag vet inte vad som är jobbigast, är det att dö som man ska eller dö som en bebis? Ja vet inte, vet ni?
Men det var allt vi hann med för filmen är typ nästan tre timmar, men det blir nog en massa film idag, för ja fick ju en massa filmer utav Olof, så har en massa att titta på. Har inte hänt så mycket, ringde Benny när ja va på väg hem från skolan, hans röst är massa fin! Sedan kom ja hem, pratade med honom i en timma och 42 min. Sen väntade ja bara på att Josse skulle komma. Matti va här med och åt med oss, han är alltid lika rolig och snäll. Han känns nästan som en bror, jag är ärlig. Matti känns mer som min bror än vad min bror gör. Ja vet att min mamma kommer läsa det här, men jag orkar inte bryr mig. För det är så det känns. Men ja vet min bror håller på att bli bättre, men det är inte bra än.
Sofie Pettersson, du ska vet att ja finns här för dig, vi ska klara det här. Men vi kan inte klara de själv, vi måste ha varandra. Jag klarar mig inte utan dig. Jag kommer ihåg i ettan när jag såg dig, min första tanke va" Henne vill ja bli vän med, hon är så söt, söt som socker". När du inte va i skolan, så blev ja så orolig, ja ville fråga "var är du?". Men det kunde ja inte eftersom ja inte va din vän. När du va i skolan igen så lyste du upp min dag, ja blev glad över att se dig. Men ja va så blyg att jag inte vågade säga något. I tvåan så hoppades ja att du skulle gå i samma klass som ja, för då kanske ja skulle våga mer.Vi hamnade i samma klass. Men ja vågade inte prata med dig fast vi gick i samma grupp på elen, utav David fick fråga om din msn, så ja kunde prata med dig. Du va ju så ensam i skolan, tyckte jätte mycket synd om dig. Men sen såg jag dig onlie, jag skrev till dig. Sen blev vi snabbt vänner, idag är vi bästa vänner. När du hamnade på sjukhuset mådde ja skit, ja va så orolig över dig, tänk om något hade gått fel, eller nått. Jag ville inte att du skulle må dåligt. Jag vill inte se dig ledsen. Jag älskar dig, ja klartar mig inte utan dig<3

Kommentarer
Sofie

men gud! du är för söt! Jag blir rörd fan! ;_;

Vi ska klara de, vi kommer göra det tillsammans! Jag är säker på de.

Jagälskardigosså!

2009-10-17 10:48:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!