i´m thinking of you

Hello!
Idag, vaknade jag kl 10. Satte mig lite vid datan, hoppade sedan in i duschen, fixade håret och så där. Sen åkte ja och mammi in till stan hittade ett par jenas efter 10 MIN!!! Träffade Jossan och Alex. Det va verkligen inte igår! Sedan köpte vi lite hår sprej.
Fick veta att Sofie ska operaras idag eller imorgon ;(. LYCKA TILL GUMMAN! jag hoppas verkligen att allt går som det ska, och att du mår bra igen gumman <3.
Ikväll ska jag vara med Sandra och sova där, kommer bli en massa mys <3

Kommentarer
Din ängel<3

Massa mys :D <3333

2009-10-10 00:04:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!