HJÄLP!

God morgon, själv har man varit vaken sen c:a kl 12. Har köpt biljett till Kåtholm. Ska bara hämta ut de senare idag på lilla ica. Har även försökt att ominstalera min mobil, men Update Service vill inte samarbeta så ja vet inte vad ja ska göra för att få den att funka. Det går inte att skicka sms. Ja testat allt, allt ja kan tänka mig att göra är att ominstalera den, men eftersom programmet inte fungerar som det ska, så vet ja inte vad ja ska göra. Någon som vet? BEHÖVER HJÄLP! Kanske måste ringa till comviq men vågar inte prata med de, man kan ju inte gå till de heller eftersom de inte har någon butik, vilket ja tycker att de ska skaffa! Eftersom jag har köpt mobilen över nätet så kan ja inte lämna in den heller, så vet inte riktigt vad ja ska göra.  Så hjälp, ja kan inte överleva utan min mobil!

Men idag så ska ja kanske träffa blodsyster, men vi får se. Annars vet ja inte vad ja ska göra mer än att ja ska försöka fixa min mobil! :@@@@@@@@@@@@@@

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!