he is sooo cute <33

Sitter här och inte gör så där jätte mycket, pratar med några på msn :)
Igår åkte jag till Sandra som sagt och vi tittade på film och pratade och så där, vi fick skrattanfall xD Sandras pappa va rolig. Det kommer video på Sandras fina danser med, när jag orkar lägga upp dexD. Vi gick och la oss vid tre :). Vaknade runt 12 utav Sandras mamma som väckte oss. Sedan kom Linda skit pigg och försökte få upp oss xD. Sedan gick vi upp, hon tvingade i mig en macka, men den va stor ;O. Sedan kollade vi på Mysteriet på Greveholm  :D NICE! Sedan gjortde vi smulpaj, sen stack ja till affären mötte mamma. Köpte godis :D Sedan hem, satte mig här. Pratade lite med folk, sedan ut med Bagge och Josse, Kom hem en timma senare, satte mig här igen. Nu gör ja inte ett skit ;O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!