hahhahahah

Idag gick ja inte till skolan, mådde skit i morse när mamma väckte mig, fick migrän och va as depp ;/ Så då vart det bara sängen i mina tankar:) Så sov till typ 12, fick sms utav Benny( en kille från stlm, massa söt och snäll (a)) Sedan ringde han och vi pratade i typ 1 timma och 40 min xD (aa) Sedan va det bara att fixa sig och sedan dra till stan för att träffa Josse :) Drog till stan träffade Josse, kollade i typ alla butiker efter Leggings, vi hittade efter ett tag. Sedan in på donken, ja fick vatten utav Josse, och hon köpte en chees xD Sen åkte vi hem, gick till henne. Fick reda på att Frallan ( Josses hund) hade ätit upp deras mat, dumma hund ;O Josse hade även fått sitt skolkort! :) Massa söt, som alltid :) Sedan gick vi upp till mig, fixade in hennes bilden i min data fixade till de, sedan la hon upp de på bdb: Jnorlin heter hon :). Sedan gick hon hem, och ja tog min medicin, snart ska ja ut med Bagge och sedan titta på tv, smsa lite med folk. Sen sova :) Börjar kl 12 imorgon, SOFT! :D
Ha det bäst!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!