fuck fuck fucking hell!

Jag är vaken än!
Jag har försökt att sova, men det kommer bara onda tankar! Inte bra alls, så ja är arg! Ja kan inte sova! Men men, kommer vara skit seg imorgon, tur att det inte va en söndag som ja inte kunde sova på, för då hade det inte varit någon idé att gå och lägga sig. Men nu är det inte de som tur va. Jag har läst en massa sms och kollat på fyra bilder, han får mig att må lite bättre genom tanken på han! Men nu ska ja inte skriva mer om de! Ja måste ju vara glad i alla fall spela glad, jag hoppas att alla tror mig. Men jag gör framsteg, jag saknar honom inte, jag skulle inte kunna sig mig själv med honom längre. Jag tror ja håller på att glömma honom! Det är mycket bra!
Men nu måste ja hitta på något kul, film hjälper inte. Men hoppas ni sover massa gött nu, jag vet en som sover iaf!
HA DET BÄST! <333

Kommentarer
Benny

aaw stackare :( jag läste ditt sms från klockan fyra först klockan 10 :( förlåt.. Jag kan ringa dig senare när du är vaken och pigg och försöka få dig må bra, pussar på dig min vackra stjärna <3<3

2009-10-18 12:09:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!