i miss you bby, i want you here and now

God morgon, vaknade för en timma sen, ja vet jag måste bli bättre på att skriva, men har inte haft någon ork ;/

Men igår, så var det skola som varligt men Peter ( min mentor) ville prata lite med mig. Sedan hem kl 11, mamma gjorde pannkakor i hopp om att ja skulle äta, åt en halv. Åkte till BUP, pratade lite och så där, blev även gråt. Sedan åkte jag och mamma in till stan och köpte vantar. Sedan hem, gick ut med Bagge, och Vera lekte massa :D De hade dragkamp om en pinne xD Så söta de är tsm! Sedan kom Anna dit, och vi pratade lite och så där, efter det drog vi till centrum, mamma köpte hund godis och sedan hem. Satte mig vid datorn och spela sims, sedan mat. Åt inte så jätte mycket. Sedan blev det att glo på tvn. Sedan sova.
Idag: Mamma väckte mig vid halv 7, men jag ville bara sova idag, mådde skit, gick även upp och spydde. Somnade om, sov till typ 11. Nu sitter jag här och inte gör något alls. Smsar med Sofie. Det är nice, idag vill jag att något händer, för jag är fett depp så vill inte va hemma hela dagen låååång! Någon som har lust att ses? (a)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!