you won

Tjena bloggen :) Förlåt för dålig uppdatering.
I måndags: Gick till MTU, gick sedan tillbaka till skolan och mötte upp ängel där. Sedan tvingade hon i mig mat ;/. Sedan efter dansen fick vi stjus utav Sandras pappa, nice! Sen hem titta på tv, sedan sova.
Igår: Gick till skolan började kl 12, jätte skönt. Sedan gick jag och Olle( min lärare) till jfalk, och pratade med de där, så jag ska på apu där någon gång nästa år. Sedan åkte ja till ekhcentrum och träffade Tessan där, vi gick och handlanade lite fika, sedan gick vi hem till mig, pratade en massa, sedan gick vi ut med min hund, så han fick springa av sig lite.Sedan hem och äta, min borsa fick typ damp på mig, bara för att jag åt så lite och sakta xD. Sedan tittade jag och Tessan på Säg att du älskar mig. Sedan gick hon hem. Ja hoppade in i duschen, och sedan pratade jag med David, så han och jag är vänner. Det känns en massa skönt! Sedan läste ja och somnade.
Idag: Gick upp halv 7, åkte till MTU, och nu är jag här. Smsar lite med Sofie och Fredde. Vi ska skriva om olika bilder, men hittar inte fina. Ville heller skriva om någon bild jag tycker är fin. 

Kommentarer
Anonym

ta en bild på oss två, finns ju mycket att skriva om våra minnen :D

2009-10-07 12:36:28
URL: http://jnorlin.blogg.se/
Emeliepemilemelie

ja det finns massor att skriva <3


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!