a long story

I onsdags gick ja till skolan, men det skulle jag aldrig ha gjort. Ja typ grät hela tiden. Så ja stack hem efter första lektionen. Ringde efter mamma, hon va på väg hem. Sedan frågade hon lite frågor när hon kom hem och såg mig typ gråta som fan. Hon frågade hur jag mådde idag och så där. Sedan frågade hon om ja ville leva, då sa ja nej det vill ja inte. Sedan gick ja och la mig. Sen kom mamma in, och sa att hon hade ringt till BUP, o sa att de skulle ringa upp och se vad vi ska göra de ringer. Ochh de vill prata med mig, men först så ville ja inte sen så. Men va mest tyst. Hon i telefonen sa att jag skulle äta och dricka, men det ville inte ja. Hon sa även att hon skulle ringa upp igen för att hon skulle prata med en doktor och hennes chef och se vad de skulle göra. Sedan kom Sandra till mig, hon hann typ bara säga hej till mig i sängen. Tills BUP ringde igen, de ville prata med mig med, och de sa att det va bäst att vi skulle åka upp. Så vi åkte dit mamma och jag, och pratade med de som var där, i typ två timmar sen sa de att det va bäst att vi skulle stanna här över natten och sen sedan se imorgon hur de var med mig och så där. Så vi fick följa med en kille från Psyk, som heter Gunnar, sen satte vi oss i ett rum, det va jätte litet, så fick panik, så vi satte oss utanför rummet. Sedan kom det en läkare och min kp(kontakt person). Pratade lite och så där.Sedan Visade Dan mitt rum, och sen en rundtur hur allt såg ut och vart allt låg och så där. Sen åkte mamma hem, eftersom vi ville ha lite kläder och så där. Fick veta att vi bara fick ha mobilen på från 6-8 på kvällen. Så ja stannade på mitt rum oxh tänkte inte röra på mig förens mamma kom tillbaka. Men sen kom Dan i igen, och frågade lite och så där vem som fick ringa hit, vem som fick komma och så vidare. Sedan gick han. Sen kom Sofia, hon ville att jag skulle hänga med henne och träffa de andra som va på psyk, så då gjorde ja de. Satt och kolla på Idol med de andra. Sen vid 9 kom mamma. Tittade lite mer på tv, sedan fick jag mitt sömn piller. Sedan gick vi och la oss.
I torsdag: Blev väckta vid halv 8 tror ja. Då vare frulle, upp och hoppa. Åt inget, drack ett glas. Sedan tittade ja och mamma på tv, sedan vare lunch, åt inget då heller. Då började "oskguden" som en patient sa om henne, hon började dampa på mig. Men men, det sket jag i.  Sedan vare möte, de sa att jag skulle stanna ännu en natt. Så då åkte mamma hem igen. Eftersom vi trodde att jag skulle få åka hem. Så då va ja själv med en skötare och tittade lite på tv, spelade lite kort och så där. Sen vare mat, åt LITE! Jätte lite, sen spelade vi mer kort. De ville inte att jag skulle vara ensam. Men mamma kom vid typ halv 7 typ, Då spelade jag och mamma lite kort. Sedan åt jag lite godis och drack lite pepis. Sen blev kl 8,och då vare dags för idol. Jag fick även min sömn medecin, fick två denna gång. Gick och la oss vid 22.00.
Igår: Så blev vi väckta vid kvart i 8, då blev det att klä på sig. Gå ut till Dagsrummet, och jag åt jätte lite yogurt. Sedan spelade jag och mamma kort. Sen blev det fika vid 10, åt inget. Spelade mer kort. Sedan lunch, ja åt en hel potatis. Sedan möte igen, de frågade hur jag mådde och skit, då sa de att jag fick åka hem, då blev jag glad!  Så jag och mamma började packa ner allt. Sen möte igen, fick sömnmedecin. Så jag ska kunna sova bättre i typ två veckor och sedan troligt vis att jag kommer sova bättre sen. Sedan fick jag min mobil och sedan drog ja och mamma hem. Skickade lite smsa till folk vart jag har varit och så där och hur ja mår. Sedan när jag kom hem blev jag sugen på pizza, så jag fick de eftersom jag inte har ätit något sedan David gjorde slut. Så vi gick till affären köpte lite mat och hyrde " -dé ä, kannon" med Robert Gustavsson. Sedan hem och äta, men åt inte så där jätte mycket. Sedan titta lite på tv, sedan fixa mamma säng in till mitt rum, för att ja inte får vara själv. Sedan sova.
Idag: Vaknade runt 11, sedan satte jag mig här. Sedan började ja att skriva. Nu ska jag och mamma titta på filmen som vi hyrde igår. Ha det bäst! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!