snart snart <3

Sitter här tråkar som vanligt. Skulle ha dragit till sis, men ingen kunde komma och hämnta mig vid sationen så blev att gå hem igen. Men funderar på att våldgästa Emil och Tessan (a) Har inte hittat mitt pass heller. Inte bra. Ja har inte städat mer heller. ska posta ett brev snart med, till min syssling. Imorgon måste ja fixa allt i mitt rum, hitta mitt pass. MASSA! Men men ingen stress. Inatt ska ja väll hitta på något kul. Typ pyssla eller något som ja brukar göra på natten. Ja är en natt människa. Jag gillar att gå på natt promenader, ja vet inte varför eftersom ja är så mörkrädd. Ja är grymt fest sugen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!