<333

Fia gick just, vi kolla på film någon spansk typ porrfilm ;O xD Men blev lite smsande lite :D  hihi bara fia vet med vem xD (a) haha, men men xD Den va rätt bra faktiskt, det var mycket sex, men det var en bra handling! Man kan verkligen fatta hur det är att vara som hon. Vi har inte gjort så mycket, men när vi gick till affären för att hyra män som hatar kvinnor, så fanns den inte, då blev det diary of a sex addict. Men där vi skulle betala så hade jha glömt pengarna xD Så bara att gå hem  och sedan tillbaka xDhahahahahah xD är man bäst eller ? (a)
hahah xD FILMEN:
Nu sitter jag här och inte gör så mycket, ska ut med bagge sen. Imorgon bitti blire ut och springa! Sedan hem och duscha, fixa mig och så där, sedan till skolan sen blire dans, så jag kommer inte uppdatera bloggen imorgon så ni vet!
Sofie, jag tänker på dig hela tiden, fan gumman. Hoppas att går bra, hoppas du mår bättre snart! <333

Kommentarer
Din ängel<3

haha du är så smart emelie;)

dans imorgon, ska bli jätte kul :D <3

jag kommer och möter dig som vanligt<3

2009-10-11 20:52:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!