Det kanske är menningen, att man ska falla i sär för att kunna bli hel igen

Godmorgon!
Ja är redan uppe, men ja är TRÖTT, men ja antar att det blir så när man inte kan sova. Men idag hoppas ja på att på lite energi och städa mitt rum för det behövs, men ja måste ha ork. Imorgon är det skola och dans! Jag får träffa Sofie, kommer bli massa glad. För jag har inte träffat den människan på länge! Dans ska bli kul, röra på mig. Sen kommer ja nog inte sitta vid datan som vanligt för ja kommer vara helt slut när ja kommer hem! Ni kanske kommer att få en liten "lär känna" lista idag. Det lär ni ju märka.
puss på er <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!