bye bye

Förlåt för dålig uppdatering, men Sandra åkte hem sent och ja gick och la mig direkt!
Sandra kom vid typ 12-13 någon gång, och sedan satte vi i gång rec och sedan saw 5, sedan gjorde vi rosa pannkakor, bilder kommer när ja orkat lägga in de på datan. Sen gjorde vi inte så mycket mer, sen åkte hon vid 11. Jag gick och la mig.
Idag ringde klockan 8.30! Upp och duscha, äta fixa sig, nu är det lite packning kvar och sedan är ja klar för att åka till kåtholm, men eftersom ja inte hittade mitt pass så kanske ja inte kommer med? Men har med mig mitt patienskortet och csn kortet, det borde ju vara typ en id handling ? Hoppas hoppas, mår redan illa, är sjukt nervös, tänk om ja inte får åka med? SKIT! Men det borde ja ju få? Aja ja kommer dit vid ett. Sen blire shopping! Kommer inte skriva så mycket i bloggen, om ja kommer iväg men det hoppas och tror ja. Ha det bäst!
Nu är det bara 3 dagar kvar <3

Kommentarer
Anonym

ööh varför ska du ha pass för? det behövs ju bara om du åker utanför sveriges gränser :S

2009-10-27 19:56:38
URL: http://jnorlin.blogg.se/
emeliepemelie

För att jag köpte en personlig biljett, då måste du visa att det verkligen är du :)

2009-10-27 23:26:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!