9 dagar och 17 timmar <3

tjena, sitter vid datan fast det är måndag, men ska hoppa i säng snart.
Kunde inte sova en blund inatt, men det är sådant som händer ibland. Idag har det varit en bra dag tycker ja allt, vi blev klara med hissen idag och ja fick träffa Sofie. Massa kul, och sedan fick vi redan på att de som va klara får sovmorgon till 12! NICE! Sedan blev det region, USCH! Sen fotografisk bild, fick sluta 20 min tidigare, skööönt! Gick till rece med David, mötte Sandra och Wille, sen tog ja och Sandra bussen till dansen, för att det regna jätte mycket! Sedan fick ja redan på vad ja hade missat, så bara att öva hemma! Sen efter det åkte vi hem, åt mat!!! Sen har ja bara suttit här, ska snart hoppa in i duschen, och sedan sova!
Har pratat med Benny i tele, i typ 8 min ?! Sen va han tvungen att lägga på, och nu tror ja att han sover för han svarar inte på mitt sms, vill inte ringa och väcka honom ju.
Imorgon börjar ja ju kl 12 och slutar kl 16, sen på stan med Sofie. Sedan plugga lite tror ja, har prov på fredag, usch usch! Hoppas min huvudvärk försvinner snart! Imorgon får vi se om David har glömt mina grejer, som ja tydligen hade glömt där.  Ni får ha det bäst, jag tänker massa på dig ;** <33

Kommentarer
benny

gaaah förlåt förlåt :( yes jag la mig en kort stund på sängen igår och somnade D: sorry sorry sorry D:



Godmorgon btw <3333

2009-10-20 05:16:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!