7 dagar kvar,<3

Tjena, förlåt för dålig uppdatering men igår så när ja slutade så ringde ja till Benny och pratade med honom, sen hängde ja med mamma till affären, träffade pappa där gick och gömde mig. Men syrran hittade mig .-. Men efter det var ja tvungen att hjälpa till med maten, sen kom Tessan och vi städade mitt rum(y), Sedan pärlade vi en massa. Sen gick hon hem, och ja pärlade, Benny ringde med. Sen ut med bagge, hoppa in i duschen, sen sova!
Idag försov mig en massa. Skulle upp halv 7, men vaknade kl 7, sedan somnade ja om igen! Sen ställde ja kl på 9 ist för 8, så kom typ 30 min försent till paket, sen gick ja och Sofie till Peter(vår mentor) och pratade med honom, och det blev i en tre kvart. Sedan svenska och sedan slutade ja. Sedan ringde ja till Benny, han va ny vaken, han hade inte sovit något inatt. Men vi pratade tills ja kom hem, sen skulle han äta. Sen åkte ja till bup, va där i en och en halv timma. Sen åkte ja och mötte Tessan, sen gick vi hem till mig. Vi pärlade, nu typ har hon precis gått hem. Jag ska fortsätta pärla för ja inte klar! Men hör av er, mobilen är på!
Ha det bäst!

Kommentarer
Anonym

Hahah jo vi ringa typ massa med varandra (A) men de bara skönt att varje gång få höra din röst <3



hoppas du sova gott inatt :) pussar <3<3<3

2009-10-21 20:25:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!