5 dagar kvar <3

God morgon era sömntutor. Själv har man varit vaken sen 11!! Jag har letat efter mitt pass, men hittar det inte. Måste tydligen ha ett id för att åka tåg nu för tiden. Så måste hitta det,annars blir det ingen resa till kåtholm! Ja ha r ingen aning om vart det är. Men ja gick och la mig runt kl tre igår. Pysslade lite grann inatt. Har även städat lite till idag. Inte bara i mitt rum. Funderar på att göra mamma glad igenom att städa i vardagsrumet och i köket? Hon kommer bli massa glad för det vet ja. Jag vet inte vad som har hänt med mig den senaste tiden men ja vill ha det fint runt om mig! Kanske blir en dag för läsning? Men ja vill även gå en långis. Men inte själv. Så om det är någon som vill ut och gå med mig, så hör av er! Ja kan ju svara på era sms nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!