11 dagar<3

Tjena mitt benna :)
Jag och Josse tittade på "Män som hatar kvinnor", massa bra måste ja säga!
Sen gick vi ut och tog kort, men inte den bästa kalvliten för att min kamera inte ville samarbeta med oss, den ville inte leva. SÅ måste ladda batterierna. Men på vägen hem hoppade ja i vatten pölarna, det är massa kul, fast blev lite blöt. Sen gick ja ut med Bagge, sen gick ja och mamma till affären och köpte fem filmer och en massa mat. Sedan hem, laga mat TACOS! Sen äta, sedan tog ja med mig min dator och gick ner till Josse, och sen så satt vi där och fixa lite bilder. Sen satt hon vid datan och ja ringde till Benny, och vi pratade i typ en timma och 20 min tror jag. Sen satt ja och pratade. Skickade sms till Hannes, blev lite udda. Men de pratade om när deras bio skulle börja och så där. Sen gick ja hem, så nu har ja precis kommit hem. Ska sätta på en film snart tror ja, kanske "Saw 5", efter som ja bara har ett den en gång, ja köpte 5:an idag, köpte även "Rec", "I could never be your woman", Margot at the Wedding" och DrillbitTaylor"
Imorgon blire det nog titta på film, smsa och städa kanske? För det behövs kan ja säga!
Nu ska ja dricka fanta exotic och äta ostbågar, titta på film och smsa med Benny!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!