10 dagar <3

Sitter här, har as ont i ryggen!
Men jag har inte städat xD (aa) jag har inte orkat, men det måste bli snart. Måste städa innan lovet, för ja drar till Emelie i kåtholm och kommer hem på onsdags kvällen, och sen måste ja sova, sen på torsdagen drar ja till huvudstaden, och sen hänger Benny med mig hem! Sen får vi se vad vi hittar på. Så mitt rum måste vara fint. Men idag har ja bara pratat med Benny i tele, och smsat med han (a) har även duschat och josse kom upp för att hon ville låna min dator, hoppade in i duschen, sen pratade lite med Josse sen drog hon hem, och nu sitter ja här och vill bli hungrig, men det går inte så bra. Men får väl äta något iaf snart. Ska snart sova tror ja, är ganska trött va nära på att somna när ja prata med Benny i tele, ja låg på madrassen som ligger på mitt golv. Det va massa skönt det var mörkt och så där, tur att ja inte somna. Men nu ska ja göra något. Men ja vet inte vad.

Kommentarer
Kaito

hahah xD de bra att du nästan somnade. Sa ju de, jag kan få dig att sova min vackra <3333

2009-10-18 20:27:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!