you should know

Ingen uppdatering igår, ja vet! För ja orkade inte sitta vid datan när ja kom hem.
Igår så va ja i skolan , gick hela dagen. Som Simon sa igår: Ojdå skolkaren kunde hitta hit idag. Ja tyckte de va rätt kul. Men gjorde typ inget på den lektionen. Sen mötte ja upp Sandra vid skolan, gick till priso och köpte läsk och en tixw. Sen gick vi till rece, väntade på bussen om vi precis hade missat(y). Sen kom vi till dansen ja tittade på för ja håller på att bli massa sjuk! Sen tog vi bussen hem. Ja gick hem åt, tittade på tv. Matti kom och bakade chockladbollar med mig. Det va massa kul, blev en hel del skratt. De blev jätte goda med. Sen hoppade ja in i duschen och när ja kom ut så åt ja några. Gick och la mig vid typ 9. Somnade ganska fort.
Idag vaknade ja kl halv 7, snozzade till typ 7, gick upp käka gick och la mig, vaknade vid 8. Klädde på mig gick till bussen. Träffade Martina som skulle till adeco som ligger vid min skola. Så väntade vi på Sofie som ja alltid gör på morgonen. Gick till skolan, trött som fan. Klarade skoldagen. Åkte hem gick och la mig. Mamma väckte mig och sa att det var mat. Åt, nu sitter ja här och smsar lite med Matti i hedemora. Har inte pratat med den människan på mycket länge! Nu ska ja inte göra så mycket.
ha de bäst! Imorgon händer det ganska mycket, men två lektioner! (y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!