You can relax

Förlåt, ingen uppdatering på ett tag, ni har fått lite bilder på kläder. Men som sagt mår ja inte alls bra. kan inte påstå att ja mår bättre idag. Ja börjar även att bli genom förkyld. jätte kul eller inte. Ja har fått börjat med sov piller igen. Visst låter det härligt. Men ja somnade vid typ 11 igår, och vaknade halv 2!! Snacka om skönt, ja är fort skit trött och skulle kunna sova hela dagen idag. Inget humör för att vara vaken, får se om ja lägger mig igen. Får se. Igår var ja och mamma på bio, filmen bra jätte bra!
Vad ska ni hitta på idag då ? :)
Om jag inte lägger mig igen kanske ni får ett till inlägg, om kärlek. Hur folk utnyttjar kärleken, och skiter i folks känslor. Jag tycker att man inte ska leka med någon om deras känslor. För den andra kan bli riktigt sårad! Vi får se om det kommer ett inlägg om det.

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!