the

Tjena,
Va hemma från skolan idag, inte bra! Mår inte alls bra, kan inte äta eller dricka det gör fan för ont! Men har tvingat i mig en macka iaf, och lite saft. ja tror att det är något fel på mina halsmandlar, eller något för det gör skit ont på höger sida bara! Om det inte blir bättre till på måndag ska mamma ringa farbror dockor, inte kul. Jag hoppas att ja blir frisk till på lördag, för då ska ja och Sandra gå på bio! Det blir ju inget om ja är sjuk. Men men, har inte gjort så mycket idag, typ tittat på tv och varit här. Har även pratat med Benny i tele, typ 10 min? Skönt att få höra hans röst. Jag vill inte ha ont i halsen längre, as jobbigt! Kanske ska sätta på lite te, och tvinga i mig de. Får se. Ja kommer inte till skolan imorgon heller, för just nu blire bara värre och värre med halsen, om ja inte kan äta vill ja inte va i skolan. Men nu ska ja typ titta på tv eller något, ha de bäst <3

Kommentarer
Benny

krya på dig mitt hjärta <3<3

Jag älska dig <333

2009-11-06 06:12:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!