the end ?

Nu är ja tillbaka, har ni saknat mig ?
Inte många som läser, ja vill skriva mer om bara vad ja gör om dagarna så, det är de ja har tänkt på. Men inte kommit på något, skulle vara kul att ha en sex blogg, men det kommer ju ta slut förr eller senare så inte kul att skriva om de. Sen kläder men inte många som läser som gillar min stil, så inte kul de heller. Så ni får gärna säga vad ni tycker vad ja ska skriva om! Jag får knappt några kommentarer heller, så inte så där jätte kul att ha en blogg då, ja så ja kommer tänka på mer om ja ska ha kvar den eller inte, vad tycker ni ?

Kommentarer
J Heiskanen

Behåll bloggen! Den är mycket intressant och det vore tråkigt om den lades ner, du borde definitivt fortsätta. :)

2009-11-13 09:35:36
URL: http://jheiskanen.blogg.se/
Din ängel<3

Du ska behålla den :D<3

2009-11-13 16:33:18
martina

Klart du ska ha kvar bloggen. Tyvärr kan jag inte komma med något bra förslag om vad du ska skriva om har nämligen samma problem själv :/

2009-11-13 16:34:59
josefine

du ska garanterat ha kvar bloggen. tycker att du kan börja skriva lite om dina åsikter gällande saker, typ ta upp ett ämne varje vecka; som t.ex. adoption, bröst/läppförstoring osv, kanske är intressant?.. jag vene :D. jag tycker din klädstil är cool så mer bilder och kanske dagens outfit :)?

2009-11-13 21:42:44
URL: http://jnorlin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!