Rakbladet skar genom natten och mitt hjärta slutade att slå

Förlåt, dålig uppdatering ja vet! Men om ja inte bloggar så mår ja inte bra. Så ni vet, just nu skriver ja bara för att ja är så jävla uttråkad! Men idag har ja bara sovit råkade försova idag, så ja hann inte till skolan. Så idag har ja typ bara tittat på filmer. Hängde med mamma och Robin ( min bror) till affären. Liksom hur ofta händer att hela våran familj går och handlar samtidigt ?. Det kanske händer en gång per 10de år? Men när Robin skulle in till Ica och köpa något mamma hade glömt, så fick ja jätte dåligt blodsocker. Ja sa till mamma att det kändes som om ja skulle svimma eller något. Det är jätte läskigt så ja satte mig ner utanför Ica och typ höll på att svimma. Alla glodde som fan, ja svettades som fan. Efter Robin kom så gick ja och mamma och beställde pizza, mamma gick även till video och köpte en brukläsk, så ja fick i mig socker. Kändes mycket bättre efter det. Sen gick vi hem, käka. Jag satte på en ny film. Smsade lite med Jesper. Sen satte ja mig här en typ 30 min, gick ut med Bagge. Satte mig vid tvn. Satte mig här för typ en halv timma sen. Ja är inte trött, det är skola imorgon, ja mår skit! Både psykiskt och fysiskt. Så jätte kul (y). Men ni får en dagsen outfit från igår.
Tröja: H&M
Klänning:Shock
Leggings:Gina Tricot
Strumpbyxa:Bluefox
Strumpor: H&M
Skit i mitt skitiga rum!
Men imorgon hoppas ja på skola, men så som ja mår nu så vill ja inte! Kommer inte klara de. Ska även till Rostia imorgon. Ja hoppas på det bästa! Sitter nu här och tråkar och mår as illa och har skit ont i halsen. Jag kanske ska sätta på ännu en film? Jag vill sova, men kanske inte blir så idag. Bara för att ja säger de här så kommer nog de,men inte kommer inte bli många timmar. Ja sover ju så mycket bättre på dagen än natten. Inte bra inte. kl är snart 2, ja är pigg. hejdå. Kanske skriver imorgon, beror på hur ja mår!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!