kärlek kärlek kärlek

Kärlek!
Det finns så mycket olika sorters kärlek bla Vänskap, till en sak, till ett djur, till en partner, till sin familj. Kärlek är nog den bästa och sämsta sak som finns tycker ja. Men idag tänkte ja skriva om förhållanden-kärlek.

Det bästa med det är nog att man kan bli så jävla lycklig, man för känna sig älskad och lycklig. Att få känna det är någon som verkligen bryr sig om en. Det är inte alla som har upplevt det. Det tycker ja är synd. Ja har upplevt det. Det är det bästa som har hänt mig, att ja fick känna mig älskade utav en underbar kille. Att just han ville vara tillsammans med just mig. Det var helt ofattbart. Slut pratat om mig. Ni vet den där känslan man får när man ser personen man är kär i, när det bara pirar i hela kroppen, man stammar, det känns som om knäna ska vika sig när som helst. När man ska möta dens läppar för första gången, när hela du bara vill att tiden ska stanna. När du håller om den, du vill inte släppa tagen om den. Hela du lyser upp när du sen han/hon. När din telefon ringer så vill du att det ska vara den personen som du är kär i som ringer till dig, lika så när du får sms.
När kärlek är lycklig, så finns det inget bättre!

Olycklig kärlek, den som kan rent av döda dig. När du är kär i den och den inte är i dig så finns det inget värre. Du vill hela tiden att den personen ska få de känslor för dig som du har för den. Om du har upplevt olycklig kärlek så kanske du vet, att den kan hålla dig upp på nätterna för att du gråter så mycket, att den gör så att du mår sämre, att den kan få dig att slutar tror på vad äkta kärlek är. Jag har även här upplevt det. Ja är i det stadiet nu. Jag hatar det, det är nog det värsta som finns, att han inte älskar mig på det sättet längre. Du när du tror att allt är perfekt mellan dig och din stora kärlek. Sen bara så där så tar det slut, att den andra inte känner likadant längre. Då får du stå där helt ensam och förstörd. Du fattar inte ett skit om vad som har hänt. Du trodde att allt var perfekt, att ni alltid skulle vara tillsammans. Allt kan förstöras bara på några sek. Det är det värsta som kan hända än, att det tar slut.

Vad känner ni nu lycklig kärlek eller olycklig?
Skulle vara kul om ni kommenterade :)

Kommentarer
Din ängel<3

Jätte fint skrivet<3

Jag är i det lyckliga kärleken, det är hur underbart som helst, allt det du har skrivit stämmer in så bra:)<3

2009-11-22 19:23:02
emelie

så bra skrivet emelie<3, lycklig just nu iaf :)<3, jag älskar dig!<3

Anonym

just nu känner jag ingenting utav det , jag känner mig tom, ett ihåligt skal som aldrig kännt den äkta kärleken från en annan människa som du snackar om, jag har älskat men den mlev inte besvarad bara utnyttjad.. :/

2009-11-25 12:20:21
martina

jättebra skrivet Emme. måste säga att jag befinner mig i lycklig kärlek just nu och det är precis så underbart som du beskrev det. dock är det jobbigt att min älskling har flyttat till andra sidan Sverige typ och att jag inte kommer få träffa honom fören om en månad typ :(

2009-11-29 00:03:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!