Imy <3 <3 <3

Förlåt för dålig uppdatering, meeeen har en orsak till varför med!
Igår hade jävla migrän, så låg i sängen hela dagen och sov, orkade knappt gå på toa! Så sov nästan hela tiden.
Idag mår ja lite bättre med huvudet men inte med halsen! Kan typ inte äta heller något!!! Men idag va ja på en lektion(y) Höll på att få migrän igen, ville inte ha de så åkte hem, med en monster. MUMS! Så drack den när ja kom hem, sen åkte ja till bup, sen handlade ja och mamma. Sen satte ja mig här, sen mat och nu sitter ja här igen. Ska plugga snart (n) men det är sådant som måstes göra! Så bara att börja, ja är as trött med! Men men, hoppas att ja kommer iväg till skolan imorgon, hoppas! Vill inte må sämre!
ha det bäst

Kommentarer
benny

förlåt för att jag ej ringde igår :/ sov typ direkt när jag kom hem :(



Krya på dig gullet mitt <3<3<3

Finns här för dig (trots att jag då och då sova :( ) <333

2009-11-05 04:33:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!