with these things i´ll never say

Sitter här för mig själv, Fia stack kl 3. Vi hann se tre filmer. Bara bra filmer! Det blev " Benjamin Buttons otroliga liv", "P.S I love you" och sedan "Sex and the city the movie". Sedan blev kl 3, hon va trött och stack hem. Sitter här i min ensamhet och tänker lite, och kommit fram till att ja trivs mycket bättre på natten. När alla ligger och sover, vid den här tiden är det som bäst. Fast det är dock lite ensamt, men det får man ta när man är en natt uggla. Jag är så rädd för mörker, men ändå så gillar ja de så mycket. Jag fattar inte varför egentligen ja är livrädd för mörker. Men ändå så älskar ja natt promenader, det är så mycket bättre luft, hela staden är tyst, man ser alla fina lampor. Sen när snön kommer för att stanna ett tag, så lyser de upp mörkret, man blir lite gladare. Snart är det jul, man får dela tid med familjen. För om ja ska vara ärlig så tycker ja de är lite överdrivet att ge bort presenter till jul, för det är ju med sin familj man spenderar sin tid med, alla klappar man får, visst klart att man blir glad över det man får. Men ja tycker det är mysigt, våran familj är inte stor på julafton, men det behöver den inte vara, inte så längre vi har vandra. Jag kom på att ja älskar min lilla familj otroligt mycket! När man sitter på natten helt ensam så kommer det tankar som man ibland älskar och ibland hatar. Men det bästa utav allt är att man får vara för sig själv, inte en kotte uppe. Man behöver sin lilla ego tid. Det är inte alltid man får de. Jag kom även fram till att ja gillar att pyssla, men mest på natten. Att sitta lyssna på musik, och bara pyssla och vara sig själv släppa loss liksom. Det är ingen som kan se dig. Men när de jobbiga tankarna kommer på natten så blir det ganska svårt att klara sig själv. Jag som inte gillar att väcka folk, men ja har kommit på en idé, ja ska gå in till mamma och bara titta på henne, och känna hennes närhet. Hoppas bara att det funkar! Sitter här med en kopp te, och myser lite. Det är rätt skönt, känner inte ett dugg för att sova, kanske inte går och lägger mig? Inte bra ja vet. Rosita sa att ja skulle lägga vid 22-23 varje dag, även på helgen. Jag har inte kunnat lägga mig så tidigt. Jag har inte varit ett dugg trött! Men ska börja nästa vecka. Då har ja även min första matte lektion på 7 veckor, har ja missat något? INTE ALLS VA? Känner mig skit stressad med allt, har inte varit på en fredag på länge heller, ligger efter med två prov om inte mer. Jätte lyckat! Nu vet ja inte vad som väntar, en är iaf social på msn, bra det annars hade ja väl legat i sängen och glott. Jag hatar att inte bli trött, ja kommer säkert bli de vid typ 6-8? Då vill ja ju inte sova och vända på hela dygnet. Men om ja skulle lägga mig nu, så hade ja ju inte somnat ändå. Så sitter här och väntar på att tiden ska gå. Kanske blir lite sims sen. Har en familj på 8 pers! Kl är snart 5, vet inte riktigt vad ja ska skriva mer. Det blev ganska långt, vill skriva mer men vet inte om vad. Hoppas ni sover en massa skönt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!