lovet har varit massa bra!

Hejsan alla glada!
I torsdags så åkte vi till Stockholm, åkte vid typ halv 9. As kallt vare! Sen när vi kom fram så mötte vi Benny, vi gick in på tekniska mussmet. Jag och Benny gick själva och kollade läget, ganska tråk vare. Men det blev en massa prat så tiden gick massa fort! Sedan drog vi till gamla stan, frös som fan. Va där i en timma, sen drog vi till Nyköping och käka. Sen åkte vi hem, ja hann inte komma hem. Utan jag hoppade på bussen till rece, mötte Benny igen. Sen drog vi hem till mig, väntade utanför Anna, mötte henne. Sen drog vi upp till mig. Hon hittade en glitter bruk, så nu är mitt rum jätte fint, Tack Anna! Vi blev jätte flum och gjorde även Kitty jätte fin med massa glitter. Sen gick hon hem. Jag och Benny gick en liten promenad, för att visa han lite hur det ser ut här. Sen kom vi hem, satte på en film, sen somnade vi.

I fredags så vaknade vi runt 11, gick upp och käka frulle. Typ pratade en massa, sen satte vi på film, Fia ringde, hon kom även över en liten stund. Sen tittade vi klart på filmen, och sedan myste vi lite. Somnade typ vid halv 4 -4 ?

Igår, vaknade vi runt 11 tror ja, pratade och myste lite. Sen gick vi upp och käka frulle. Jag duschade, han satt vid datan. Sen satt ja lite vid datan, sen gick vi ner till Josse och hämtade tillbaka mina filmer. Sen tittade vi på film. Sen drog vi till Ikano, men hann bara vara där i 10 min, ja trodde att de stängde vid typ 18, men nej då. Men hann iaf köpa nya leggings. Sen gick vill till donken och käka, eller aa han gjorde. Sen åkte vi hem, tittade på mer film, somnade vid typ 3?

Idag vaknade först vid 10, men somnade om till 12. Sen gick vi upp och käka frulle, sen typ tittade vi på film och tv. Sen gjorde vi rosa pannkakor.  Jag ringde även till Sandra och frågade om receptet, pratade lite med henne och så där. Sen kollade vi på mer film och så där. Sen va kl 19.45, då vare dags att ta på sig och gå ut till bussen, när vi va i rece så va tåget försenat, så vi satte oss och vänta på tåget. Sen köpte ja julmust och han något annat. Sen trodde vi att tåget skulle komma kl 21. men ikke, det hade blev mer försenat, men ja kunde inte stanna så länge för min resetid skulle gå ut 21.18 så ja va tvungen att ta bussen som gick 21.03, satte mig på bussen och hans tåg kom typ 21.15! Men ja kom hem, åt lite. Sen satte ja mig här för att göra en läxa, men har ja gjort de? Nej, men ska försöka göra de imorgon bitti, annars så gör ja de på lektionen. Men nu snart ska ja faktiskt hoppa i säng, är ganska trött och sliten. Men lovet har varit helt underbart! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!