take a chans

Jag vet att det va ett tag sedan ja skrev något vettigt, men som sagt mår ja inte bra och har verkligen ingen blogglust, så ja vet inte om ja verkligen ska ta bort min blogg, det är ju typ ingen som läser den, ingen som kommenterar inte så där jätte kul att blogga  då. Men jag vet att det är några som läser den, det ser ja ju;). Men men, kan blogga lite idag. 

Igår så åkte ja, mamma och min moster till stan, där skulle vi se på en julkonsert, men det var den sämsta ja någonsin varit på! De hade förstör en massa bra låtar, och gjort de i deras stil, men deras stil va inte ens bra. Men men, åkte hem, gick ut med bagge. Sen gick ja ner till Jossebosse, och efter ett tag kom vi på att vi ville ha popcorn så vi drog till centrum och köpte de. På hem vägen så började det att snöa. Ja blev så glad att ja hoppade runt en massa, kanske inte låter så trovärdligt, men ni kan ju fråga Josse om ni inte tror på mig;) Kom hem till henne, käkade popcorn och hade de massa mys! Blev en del prata om allt man kan prata om?, Blev även lite telesnack med Matti eftersom han ringde mig. Drog hem vid typ halv 12? Satte mig här ett tag, sen satte ja på "Pretty Woman". Sen vid halv 4 ringde Matti igen pratade i två timmar sen höll han på att somna, ja ska inte säga att ja va pigg, eftersom ja låg i sängen och blundade. Så ja somnade ganska fort! Vaknade vid halv 3. SÅ skönt! ja hoppade in i duschen på en gång. Sen satte ja mig här. Nu är ja uttråkad. Ingen aning om vad ja ska göra. Ska iaf ut med bagge kl 5.
Jag hade ingen marddrömm inatt, utan drömmen var helt klart bäst och helt underbar, men ni får inte veta vad ja drömde om, hihi ^^ xD
NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!