Merry Christmas!

Ser ni något nytt i min blogg ? ;)
Idag har ja och mamma varit på stan, sen ut med bagge och tog lite kort, de kommer ska bara fixa till de lite. Sen gick vi till affären, ja fick mina nya sov piller (y) Sen hem och ja började att städa är snart klart, ja ska bara moppa golvet! Sen klar! Ser ute som ett annat rum, nu får se före och efter ;)
Imorgon är det julafton, känns inte som de kan ja ju säga er! Men det är härligt med all snö vi har, ÄNTLIGEN EN VIT JUL! Helt underbart! Jag är lite små idag idag. Men ja är as sur på min mor!
Men GOD JUL PÅ ER ALLA! <3

Kommentarer
ffff

jag ser^^^^^xdxdxd

snö ;p

god jul :-)

2009-12-23 23:43:05
URL: http://bbarasophia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!