Dikten <3 <3 <3

När livet dig sviker

din dag plötsligt blir grå

tårarna den enda vän du har kvar

ge inte upp, våga gå vidare

jag håller din hand


När smärtan från dig inte försvinner

dina bördor blir tunga

hopplösheten det enda du har kvar

ge inte upp, våga gå vidare

jag håller dig hårt


När ditt inre hela tiden skriker

inga ljud kommer från din mun

värdelösheten den känsla du har

ge inte upp, våga gå vidare

jag tröstar din själ


När svagheten över dig vinner

kraften blåser bort från dig

ensamheten i ditt hjärta bor

ge inte upp, våga gå vidare

jag sviker dig inte


Jag finns där

Alltid


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!